top of page

/ zoute grand prix - knokke-heist (b)                                       - 3 - 

Impressie Proloog
Impressie Zoute Rally ® part II
terug naar overzicht 2016

Op punt van startten #43 Romeo Guiletta Sprint Presser - 1955 In het midden #46 Lancia Aurelia B24 - 1955 Achteraansluitend #33 Jaguar XK 120 OTS SE - 1954

#98 Aston Martin DB4 1960

#68 Alvis 108 TC Graber 1957

#87 Porsche 356 1959

#119 Chevrolet Corvette Sting Ray 1964

#42 Marino Brandoli Spider 1955

#129 Ferrari 275 GTB Berlinetta 1965

#15 Healey Silverstone 1949

#67 Mercedes 300 SL Roadster 1957

#139 Alfa Romeo Giulia Sprint GTA Bertone 1965

#12 Fiat 1100 S MM 1948

#97 Alfa Romeo Giulletta Spider 1960

#94 Ferrari 250 GT Pinin Farina Cabriolette 1960

#124 Porsche 356 C 1964

#19 Fiat 500 C Topolino MM Version 1950

#17 Healey Silverstone 1950

Memorial Museum Passchendaele in Zonnebeke, Jochen Mass in gesprek...

#127 Alfa Romeo 1600 Giulia Spider - 1965 #121 Alfa Romeo Guilia 1600 Spider - 1964 #86 MG A -1959

#50 Healey 100/4 BN 2 - 1956 #127 Alfa Romeo 1600 Giulia Spider - 1965 #121 Alfa Romeo Guilia 1600 Spider - 1964 #86 MG A -1959

#158 Siata Daina Grand Sport 1951

#179 Mercedes Ponton 1958

#194 Porsche 365 B 1960

#85 Bentley Special Racer 3/8 1948

#150 BMW 328 1939

#22 Jaguar 120 XK OTS 1951

#78 Austin Healey BN 6L 1959

#8 BMW 328 MM Coupé 1939

#127 Alfa Romeo 1600 Giulia Spider 1965

#74 Fiat Abarth Record Monza 1958 In de eerste helft van de jaren 1950 begon het bedrijf Abarth massaproductie van auto's -voornamelijk Fiats- te wijzigen. Deze laag geprijsde auto's in combinatie met gewijzigde prestaties, werden onverslaanbaar en wonnen de meeste wedstrijden waarin ze deelnamen. Zozeer zelfs, dat Fiat Abarth betaalde voor elke eerste of tweede plaats die de wagen zouden behalen.

#91 Alfa Romeo Spider Touring 200 1960

#47 Porsche 356 A T1 1956

#80 Austin Healey 100-6 Roadster 1959

#86 MG A 1959

#109 Ferrari 250 GT PF Cabrio 1962

#125 JaguarLlow Drag 1964 Na de introductie van de E-type werd in 1962 een prototype geproduceerd, meer in de lijn van de succesvolle D-type racerwilde men bij Jaguar weten of een auto gebouwd kon worden, die meer in de stijl van de Jaguar D-type raceauto. De auto werd na een jaar verkocht aan Jaguarcoureur Dick Protheroe. De Low Drag Coupé werd ontworpen als een coupé met een aluminium koetswerk en stalen chassis. Er werd een aangepaste versie van Jaguars 3,8 liter motor geïnstalleerd.

#156 Bentley Roadster Special Alpine 1949

#153 Cisitalia 202 S MM 1948

#204 Bentley Continental Series II 1962

#60 Lancia Aurelia B24 S Convertible 1957

#110 Austin Healey MK II A 3000 1963

#165 Mercedes-Benz 230 SL Pagode - 1963 #195 Ferrari 250 GTS - 1960

#98 Aston Martin DB4 1960

#26 Jaguar XK 120 SE OTS 1953

#36 Austin Healey 100/4 1955

#130 Mercedes-Benz 230 SL 1965

#129 Ferrari 275 GTB Berlinetta 1965

#29 Alfa Roméo 2000 Spider 1961

#94 Ferrari 250 GT PF Cabriolet 1960

#76 Lancia Aurelia B24 S 1958

bottom of page