top of page
/ mille miglia - italia: brescia - rome - brescia (via venezia) - 13 -
#134 Lancia Aprilia 1350 (1938) - Dario & Fulvio Giglio (I) | #3 Bentley 3 Litre (1923) - Mark & Hans Hulsbergen (CH) | #28 Bugatti T37 (1926) - Daniele Turrisi & Massimiliano Gigrardo (I) |
---|---|---|
#48 Alfa Romeo 6C 1500 S (1928) - Carsten Eckert (D) & Pierre Antoine de Selancy (F) | #53 Mercedes-Benz 710 SSK (1929) - Evert & Quirina Louwman (NL) | #78 Aston Martin International le Mans (1931) - Toshiharu Sekiguchi & Atsushi Saganuma (J) |
#90 Fiat 508 CS MM Berlinetta (1935) - Christiano Luzzago & Franco Ronchi (I) | #5 O.M. 665 Sport Superba 2000 (1925) - Luca Patron & Massimo Cassale (I) | #114 Fiat 508 S Balilla Coppa Oro (1934) - Marco Gagglioli & Giorgio Becchetti (I) |
#127 Alfa Romeo 8C 2900 Bottocelle (1936) - Frans van Haren & Leonie Hendriks (NL) | #128 Lagonda LG 45 (1936) - Macko Laqueur & Rob Brouwer (NL) | #166 Alfa Romeo 6C 2500 SS Spider Colli (1947) - Stefan Rybczynski & Sabrina Nebenfuehr (D) |
#188 Porsche 256 1500 Super (1953) - Maurice & Gerhardus J.F. Roetigering (NL) | #416 Ferrari 250 GT (1956) - Christian & Sebastian Gabka (D) | #203 Ferrari 265/340 America Scaglietti (1950) - Andreas & Nathalie Pohl (D) |
Knorrepot... vindt alles wel best, wachten op zijn baas duurde 'm te lang ! | #339 Bianchi Panhard Italfrance 750 S Colli (1954) - Ralph Dolega & Brigitte SchaafDolega (D) | #208 Fiat 1100 E Berlinetta Zagato (1950) - Ivan & Laurenz Sabbe (B) |
20170521_161807-03737.jpg | #199 Stanguellini 1100 Sport (1949) - Yasuhiko & Atsuko Yamaashita (J) | #263 Stanguelini 750 S (1952) - Takashi Mita & Yuichi Oota (I) |
#336 Ferrari GT Europa (1954) - Remon Leonard Vos & Roman Hendrik Jung (CZ) | #258 F.L. Fiat Laureati 1100 Prototipo Sport (1952) - Paolo Nolli & Alberto Orioli (I) | Polizia di Brescia - dit is een topper ! |
En nu is het genoeg... er móet doorgereden worden, anders staat straks iedereen met een fles champagne en kan niemand meer weg...! | #310 Alfa Romeo 1900 C Super Sprint Touring (1956) - Fabrizio Curci (I) | #342 Mercedes-Benz 300 SL Coupé W 198 (1954) - Tadeusz Koziol & Monika Sikora (PL) |
#261 Panhard et Levassor Dyna X86 (1952) - Robert Raeven & Josef Hohannes Maria Andrien (NL) | #285 Ferrari 250 MM Berlinetta Pininfarina (1953) - Arnold Meier & Markus Diethelm (CH). De 250, één van Maranello's meest succesvolle en meest gevierde modellen, is geïnspireerd door de naam Mille Miglia, de rally waarvoor de eerste units werden voorbereid. Het koppelt de klassieke en beroemde twin "V" 6-cilinders op de grens van de drie-liter, met een verdeling van de mono-as met drie grote carburateurs. Deze motor -experimentele ontwikkeling der 225 S- werd gemonteerd op de 250 S Vignale... | #315 Abart Fiat 1400 Berlinetta Touring (1950) - Mark Geesink & Adwin Lammertink (NL) |
#361 Arnold Bristol Bolide (1954) - Giulio Olivini & Graziella Santangelo (I) | #333 Fiat 1100/103 TV Coupé Pinin Farina (1954) - Luca Mario Antonio Begni & Mario Ronzoni (I) | Bah..., vieze stinktroep... Bèhhhllk ! |
#252 Jaguar C-Type (1952) - Hans-Martin & Shirin Schneeberger (CH) | #369 O.S.C.A. MT4 1100 2AD (1955) - Daniel Rollinger & Paul Flesch (L) | #293 Lancia Aurelia B22 (1953) - Jan Veening & peter Deelstra (NL) |
#362 Mariani-Colombo Lancia Ardea 750 S (1954) - Bruno Piccinini & Massimo Mazzoni (I) | #426 Renault Dauphine (1956) - Lou Jedeloo & Hette Mollema (NL) | #293 Lancia Aurelia B22 (1953) - Jan Veening & peter Deelstra (NL) |
#331 Maserati A6 GCS Fiandri (1954) - Kevin Wood (NZ) & Augustin Sabatié-Garat (F) | Graziella Santangelo (I), net na de finish van haar Mille Miglia in een Arnolt Bristol Bolide uit 1954, met kleindochter, die haar eerste stapjes zet. Zal de kleindochter de Mille Miglia 2039 rijden naast haar partner in een prachtige Ferrari 250 GT Europa... of houdt zij meer van het echte werk...? |
bottom of page