top of page
/ mille miglia - allerlei, fiera en historisch centrum brescia - 1 / 3 -
Artist at work in de Fiera... | Het plakken van de startnummer stickers is nog zo simpel niet. Ondergrond moet schoon en niet vettig zijn. Ligt water opbrengen. Sticker van de beschermingsfolie ontdoen en omzichtig het begin aanbrengen. Vervolgens strak houdend langzaam naar onder zichzelf laten kleven aan de natte oppervlakte. Tot slot voorzichtig de blaasjes wegdrukken met trekker of creditcard-iets... Zorgen dat alle randen goed vast zitten zonder kieren...! Toch eigenlijk best simpel...:-) | Het laatste onderhoud met z'n vieren... uhh twee om te helpen... uhh...! De auto kan voor de Mille Miglia nooit in een té goede conditie zijn. |
---|---|---|
Onderhoud en check óók aan de onderkant. Uitlaatsysteem, bodemplaten -als die al zijn gemonteerd - ophanging... je kunt het niet té goed checken ! | 20190514-120637_0081.JPGJa dit zijn ze wel hoor... bij de Porsche 550 RS, Veritas of - zoals in dit geval - Jaguar. Hoofddeksels (letterlijk én figuurlijk) behorende bij #181 Jaguar XK120 Ligthweight (1950) - Cristofaro Jaysen (CND) & Kreaden Bryant (USA) | Reserve wiel met "the bag" van #24 Bugatti Type 35 Grand Prix (1925) - Kidston Simon (GB) Collo Emanuele (I) Staat als uitgevallen geregistreerd, maar rijdt even zo vrolijk op het finish podium... |
Het wereldberoemde boegbeeld van de Alvis... | Stickers plakken op een auto... geen sinecure! Het stelletje in kwestie kregen uiteindelijk zelfs wat woorden... | Bijzonder onder de indruk van een klein autootje... de doordenkende kijker snapt waarom...! |
E. en A. Morelli rijden deze editie van de MM niet mee. De auto is inmiddels in Nederlandse handen. #165 Fiat 500 (B) Topolino (1949) - Eli Van Empel-Berkers & Tjitske Veurink Boland Tjitsk (NL) | Informatie over alles is hier te verkrijgen... | Technische keuring in volle gang... #446 Ellison Julian (GB) Culley Mark (GB) Lotus Eleven LE Mans (1957) |
Stickers plakken zou toch tamelijk simpel moeten zijn... #220 Ketelbey Gordon (AUS) Bottomley George Robe (GB) Fiat 8V Berlinetta (1952) | Toch nog even serieus aan de gang met het rechter voorwiel... #164 Shraga Elad (Il) Schwartz Shraga Ronit (Il) Osca MT4 1100 (1949) | Piazza della Loggia... voorheen de plek die de Piazza della Vittoria heeft ingenomen... De auto's komen van de Largo Formentone binnen, rijden de Piazza rond en gaan door de Via XXIV Maggio naar de Piazza della Vittoria, waar hier en daar kleine feestjes zijn... De auto's worden verzegeld. |
Ja... en zo slecht is het weer nou ook weer niet...!! | Muziek trekt... maar toch niet iedereen! | Plzezier... dáár gaat het om! Een Ferrari in een Bugatti...: #70 Bugatti Type 40 (1929) - Mauro & Andrea Ferrari (I) |
Mooi detail... | Plezier, daar gaat het dus om... | Uitstekende outfit hoor ! |
Kijk..., deze Signor snapt het ! | Zicht naar alle zijden is heel belangrijk... | Jeroen en Eveline Branderhorst (NL) in #87 Graham-Paige Indianapolis Special (1932) |
Dirty Dixie Jazz Band Brescia, een dweil orkest dat de nodige bekijks scoorde... | Dirty Dixie Jazz Band Brescia, een dweil orkest dat de nodige bekijks scoorde... | Gelukkig werd er niet zoveel getoeterd... |
Dirty Dixie Jazz Band Brescia, een dweil orkest dat de nodige bekijks scoorde... Leuke muziek en ook de show ontbrak zo nu en dan niet! | Goed staan, arm stil houden... Voor een beetje foto moet je niet bewegen, ook niet met een mobiel. | Voor #326 Rappallini Martin (RA) Lara Pablo Diego (RA) Renault 750 Sport (1954) staat een journaliste en moet wel denken...: "Nessuno vuole parlare con me...", oftewel "Niemand wil met mij praten..." |
Ach die kleintjes... Ze hebben wel iets fraais om aan terug te denken, als ze misschien ooit zelf aan de start staan. #149 Cibaldi Michele (I) Costa Andrea (I) Gilco Marian Fiat 1100 Siluro (1948) | De verzegelingsloodsjes... | De verzegelingsfunctionarissen... |
Pizza della Loggia in de regen... | Uit mededogen voor het milieu of de toeschouwers? | Branderhorster teamlid... |
Alfa Romeo | Speklapjes die worden voorverwamd... |
bottom of page