top of page
/ interclassics mecc- maastricht (nl) - 3 / 8 -
Links: Minerva 00 van den Plas (1921) Rechts:Horch 853 A - Auto Union (1938) | InterClassics Mecc Maastricht (NL) | Spyker C4 Torpedo (1921) |
---|---|---|
Invicta S-Type (1932) | Talbot Lago Grand Sport Coupé Saoutchik (1948) | Moretti 750 G5 (1954) |
Pegaso Z-102 GT Berlinetta (1951) | Bristol 404 Sports Coupé (1954) | Railton University Saloon (1935) |
Lagonda 3L Saloon (1932) | Avions Voisin C14 (1930) Avions Voisin werd na de eerste wereld oorlog gestart als autofabriek. De oprichter Fabriel Voisin - had in die oorlog zoveel vrienden verloren, dat hij geen vliegtuigen meer wilde maken. Hierdoor is het mogelijk dat tijden s deze "Forgotten Classics" een dergelijke schoonheid is te zien !! | Rechts:Horch 853 A - Auto Union (1938) |
Delahaye 135MS Coupé (1949) | Veritas Nürburgring 351 (1951) | Alvis SP 20 SC van den Plas (1935) |
Veritas Nürburgring 351 (1951) | Spyker C4 Torpedo (1921) | Studebaker Champion Regal de Luxe Starlight Coupé (1950) |
Invicta S-Type (1932) | Studebaker Champion Regal de Luxe Starlight Coupé (1950) | Isotta Franschini Tipo 8A Castagna Roadster (1929) |
Packard 120 2 Doors (1941) | 2Delage D8 Figoni Series C (1930) | Auburn 851 SC Supercharged Roadster (1935) |
Bristol 404 Sports Coupé (1954) | Auburn 851 SC Supercharged Roadster (1935) | Ferrari 512M Berlinetta (1970) Chassis 1030 werd in 1970 aangeschaft door de Ecurie Francorchamps en maakte zijn debuut tijdens de 1000 km van Francorchamps in handen van de Brit Alastair Walker en Hugues de Fierlant (na zijn actieve carrière in België ook gedurende lange tijd verantwoordelijk voor de sportactiviteiten van BMW). De combinatie Walker/De Fierlant eindigde als vijfde. Derek Bell en De Fierlant eindigden later dat jaar met deze auto als zesde op Kyalami. |
Hispano Suiza HS6 "Junior" Faux Coupé Vanvooren (1932) | Voisin C14 (1930) | Datsun 240Z (1973) |
Ford Mustang Fastback Shelby GT 500 (1967) | Daf 33 (1974) |
bottom of page