top of page
Rover 8HP Tourer (1910) - Open two-seater, 1 cilinder 3-gang Een zeldzame overlever van een vroege Rover, sinds 1950 in dezelfde collectie. Gerestaureerd tussen 1994 en 1996 #K143 | 2022 17de Antwerp Concours d'Elegance - Wijnegem (b) | Rover 8HP Tourer (1910) - Open two-seater, 1 cilinder 3-gang |
---|---|---|
Rover 8HP Tourer (1910) - Open two-seater, 1 cilinder 3-gang | Rover 8HP Tourer (1910) - Open two-seater, 1 cilinder 3-gang | Rover 8HP Tourer (1910) - Open two-seater, 1 cilinder 3-gang |
Fiat 508 Balilla 'Princess' (1933) - 995ccm V4 20pk Sidevalve (Ecurie Belge Collectie) * Ford Model T (1913) - Touring 5-seater - 2,5ltr V4 70km/uur | Fiat 508 Balilla 'Princess' (1933) * Ford Model T (1913) - Touring 5-seater - 2,5ltr V4 70km/uur | Rechts op voorgrond: BMW 328 Roadster (1937) * Lancia Augusta March Special (1934) - 1,8ltr V4 39pk 4-speeds * Bugatti |
Alfa Romeo 6C 1750 GT (1934, waarschijnlijker 1930) - 1750ccm V6 - Rebodied 1946 by Bidee - 1946 Concours d'Elegance Brussel Rechts Bugatti - achter: #40 Lagonda 2-litre 'Brooklands Double 12' (1930) - Unique lightweight body - 2ltr v4 80pk 4-speeds | Ford Model T (1913) - Touring 5-seater - 2,5ltr V4 70km/uur * Renault AX 8C (1912) Torpedo 2 places - 1066ccm 2Cilinder 12pk 55 km/uur | Ford Model T (1913) - Touring 5-seater - 2,5ltr V4 70km/uur |
Ford Model T (1913) - Touring 5-seater - 2,5ltr V4 70km/uur | Ford Model T (1913) - Touring 5-seater - 2,5ltr V4 70km/uur | Ford Model T (1913) - Touring 5-seater - 2,5ltr V4 70km/uur |
Ford Model T (1913) - Touring 5-seater - 2,5ltr V4 70km/uur | Renault AX 8C (1912) Torpedo 2 places - 1066ccm 2Cilinder 12pk 55 km/uur | Links: Renault AX 8C (1912) Torpedo 2 places - 1066ccm 2Cilinder 12pk 55 km/uur * rechts: Packard 640 Custom Eight sport phaeton (1929) |
Renault AX 8C (1912) Torpedo 2 places - 1066ccm 2Cilinder 12pk 55 km/uur | Renault AX 8C (1912) Torpedo 2 places - 1066ccm 2Cilinder 12pk 55 km/uur | Packard 640 Custom Eight sport phaeton (1929) |
Packard 640 Custom Eight sport phaeton (1929) | Packard 640 Custom Eight sport phaeton (1929) | Packard 640 Custom Eight sport phaeton (1929) |
Links: MG SA Keller Drop Head Coupé Cabriolet (1937) - rechts geen info | Panhard Levassor X8 'Limosine Découverte' Schutter & van Bakel (1911) - 3,6ltr V6 75km/uur - #72092 nieuw geleverd in Rouen, in 50'er jaren in Nationaal Motormuseum Driebergen (NL) | Panhard Levassor X8 'Limosine Découverte' Schutter & van Bakel (1911) - 3,6ltr V6 75km/uur - #72092 nieuw geleverd in Rouen, in 50'er jaren in Nationaal Motormuseum Driebergen (NL) |
Panhard Levassor X8 'Limosine Découverte' Schutter & van Bakel (1911) - 3,6ltr V6 75km/uur - #72092 nieuw geleverd in Rouen, in 50'er jaren in Nationaal Motormuseum Driebergen (NL) | Panhard Levassor X8 'Limosine Découverte' Schutter & van Bakel (1911) - 3,6ltr V6 75km/uur - #72092 nieuw geleverd in Rouen, in 50'er jaren in Nationaal Motormuseum Driebergen (NL) | Panhard Levassor X8 'Limosine Découverte' Schutter & van Bakel (1911) - 3,6ltr V6 75km/uur - #72092 nieuw geleverd in Rouen, in 50'er jaren in Nationaal Motormuseum Driebergen (NL) |
Panhard Levassor X8 'Limosine Découverte' Schutter & van Bakel (1911) - 3,6ltr V6 75km/uur - #72092 nieuw geleverd in Rouen, in 50'er jaren in Nationaal Motormuseum Driebergen (NL) | Panhard Levassor X8 'Limosine Découverte' Schutter & van Bakel (1911) - 3,6ltr V6 75km/uur - #72092 nieuw geleverd in Rouen, in 50'er jaren in Nationaal Motormuseum Driebergen (NL) | Panhard Levassor X8 'Limosine Découverte' Schutter & van Bakel (1911) - 3,6ltr V6 75km/uur - #72092 nieuw geleverd in Rouen, in 50'er jaren in Nationaal Motormuseum Driebergen (NL) |
Ferrari F50, een supersportauto van het Italiaanse merk Ferrari. De F50 werd in 1995 geïntroduceerd als opvolger van de F40, om de 50'ste verjaardag van het merk te vieren. De auto is gebouwd op basis van Formule 1-technieke en maakt gebruik van de kennis, die het merk in vijftig jaar had vergaard met zijn racedivisie Scuderia Ferrari. Het model is gedurende twee jaar in een gelimiteerde serie van 349 exemplaren geproduceerd. | Ferrari F50, een supersportauto van het Italiaanse merk Ferrari. De F50 werd in 1995 geïntroduceerd als opvolger van de F40, om de 50'ste verjaardag van het merk te vieren. De auto is gebouwd op basis van Formule 1-technieke en maakt gebruik van de kennis, die het merk in vijftig jaar had vergaard met zijn racedivisie Scuderia Ferrari. Het model is gedurende twee jaar in een gelimiteerde serie van 349 exemplaren geproduceerd. | Ferrari 275 GTB12 'Short Nose' Pininfarina #07159 (1965) - 3,3ltr V12 280pk |
Ferrari 250 GT Boano #0659GT (1956) | Ferrari 250 GT Europa #0223EU (1952) - nieuw geleverd in Californië - regelmatige deelnemer Mille Miglia | Ferrari 250 GT Europa #0223EU (1952) - nieuw geleverd in Californië - regelmatige deelnemer Mille Miglia |
Ferrari 212 Export #0237EU (1952) - nieuw geleverd aan Franco Cornacchia (Itlaië) | Ferrari 212 Export #0237EU (1952) - nieuw geleverd aan Franco Cornacchia (Itlaië) | Ferrari 212 Export #0237EU (1952) - nieuw geleverd aan Franco Cornacchia (Itlaië) |
Ferrari 212 Export #0237EU (1952) - nieuw geleverd aan Franco Cornacchia (Itlaië) | Ferrari 195 Inter Coupe Ghia #0101S (1950) - 2,3ltr V12 130pk Colombo - 1950 Torino show car - 2014 Villa d'Este - 2015 Pebble Beach - 28 auto's geproduceerd - Geheel links: Ferrari 166 Inter Berlinetta Touring Coupé #015S (1949) | Ferrari 195 Inter Coupe Ghia #0101S (1950) - 2,3ltr V12 130pk Colombo - 1950 Torino show car - 2014 Villa d'Este - 2015 Pebble Beach - 28 auto's geproduceerd |
Ferrari 166 Inter Berlinetta Touring Coupé #015S (1949) - 2.0Ltr V12 90pk Colombo - 1949 Geneva show car - 1949 Concours d'Elegance Villa d'Este - 1 van de 38 geproduceerde auto's | Ferrari 166 Inter Berlinetta Touring Coupé #015S (1949) - 2.0Ltr V12 90pk Colombo - 1949 Geneva show car - 1949 Concours d'Elegance Villa d'Este - 1 van de 38 geproduceerde auto's |
bottom of page