top of page

/ metropole druten - Klassieke autobeleving en meer

-   1  /  6  - 

Overzicht Metropole
Volgende
Overzicht Metropole

Fiat Dino Spider (1968) - Alfra Romeo 2000 Spider (1960) - BMW 502 2.6 de Luxus (1960)

Metropole Duten Klassieke autobeleving en meer Metropole Druten: “mooiste en meest bijzondere automuseum van Nederland” in een prachtige natuuromgeving aan het water in Druten. Een perfecte locatie voor een museum. Een bezoek aan dit automuseum met, een unieke verzameling classic, vintage en exclusive cars geeft extra cachet en glamour aan uw business event of party. Enkele teksten courtesy Metropole Druten (NL) Foto's: 42 Galerie 1 / 6 Impressie: Henk J. Brouwer & Tjalle Beumer

Opel Rekord 6 Deutsch Cabrio (1967)

Alfa Romeo 2000 Spider (1960)

BMW Glas 3000 V8 (1958)

Ford Eifel (1939)

Peugeot 404 (1963)

Ford USA Pick-Up V8 91C (1940)

Citroën DS Barcelona-Dakar deelnemer

Ford Eifel (1939)

Daimler Souble Six H.E. V12 5,3Ltr (1963)

Alfa Romeo Alfetta 2.0 Airco (1979)

Fiat 1500 GT Ghia (1965)

Bentley

Crosley Microcar Firetruck (1951)

GIBBS Aquada High Speed Amphibian (2004) - De eerste High Speed Amphibian in de wereld - 160km/u + op land, 50km/u op water

Motor FIAT 1100 - voorkant links

Motor FIAT 1100 - voorkant

Motor FIAT 1100 - acterzijde

Alfa Romeo Giulietta Spider (1963) - zoals menigeen de "Alfa Romeo's kent" uit vroeger tijden. Ze daar eens een nieuwe Giulietta naast... - Restauratieproject met een uitdaging !

Alfa Romeo Giulietta Spider (1963) - zoals menigeen de "Alfa Romeo's kent" uit vroeger tijden. Ze daar eens een nieuwe Giulietta naast... - Restauratieproject met een uitdaging !

Alfa Romeo "Alfasud" 1.2L (1975)

GIBBS Aquada High Speed Amphibian (2004) - De eerste High Speed Amphibian in de wereld - 160km/u + op land, 50km/u op water

Bachert Metz - VW Industrie-motor

Bachert Metz - VW Industrie-motor

Fiat 1500 GT Chia (1965)

FMR TG 500 Vabriolet - 490ccm (1958)

Spatz Victoria Spatz 200 (1956) De Spatz (Duits voor mus), later omgedoopt tot de Victoria 250, is een vierwielige brommobiel die werd gebouwd tussen 1956 en 1958. De auto werd oorspronkelijk door Egon Brütsch bedacht als de Brütsch 200 "Spatz", een glasvezel driewieler met de ophanging van de voorwielen en het achterwiel direct aan de carrosserie bevestigd. Als zodanig bleek de techniek van de auto ondeugdelijk en proefritten op ruwe wegen leidden tot ernstige scheuren in de carrosserie.

FMR TG 500 Vabriolet - 490ccm (1958)

Messerschmidt KR 500 (1955) - FMR TG 500 Vabriolet - 490ccm (1958) x 3

FMR TG 500 Vabriolet - 490ccm (1958)

Berkely Sport (1960)

Messerschmidt KR 500 (1955)

BMW Isetta 300 Microcar (1958)

FMR TG 500 Vabriolet - 490ccm (1958)

FMR TG 500 Vabriolet - 490ccm (1958) x 3

BMW Isetta 300 (1959) -BMW Isetta 250 (1958)

Zündapp Janus (1958)

Messerschmidt KR 500 (1955) - FMR TG 500 Vabriolet - 490ccm (1958) x 3

Cobra 427 SC Sabre (1966) - Replica

FMR TG 500 Vabriolet - 490ccm (1958)

Ferrari

Mercedes-Benz 300 SL (1958)

bottom of page