top of page

/ jochpass oldtimer memorial - bad hindelang allgäu (D)

-  2  /  12  - 

Volgende
Vorige
Overzicht

#189 Mercedes Benz 450 SLC Rallye (1978), 4500ccm - Josef Kößler / Wiebke Kötter

Jochpass Oldtimer Memorial Bad Hindelang, Allgäu (D) Meer dan 100 bochten... De Jochpass tussen Bad Hindelang en Oberjoch is de hoogstgelegen Duitse rijksweg. Het is bovendien de bochtigste pasweg van Duitsland. Hij is 6,4 km lang, met een hoogteverschil van 400 meter en telt 105 bochten. Bij de regelmatigheidswedstrijd geven de coureurs van tevoren een tijd op waarin ze het bergparcours willen voltooien. Foto's: 49 galerie 2 / 12 Impressie: Jörn Friederich & Henk J. Brouwer

#167 Porsche 911 (1974), 2700ccm - Markus Rauscheid / Karl Heinz Lentz

#206 Ford GT 40 (1978), 4900ccm - Eckhart Kern

#221 Alfa Romeo GTA Junior Corsa Autodelta (1968), 1290ccm - Michael Scheibler / Josefina Zehnder

#161 Porsche 914 / 6 GT (1970), 1977ccm - Hans Jürgen & Manuela Ernzer

#173 MG Cabrio (1969), 4800ccm - Matthias & Heidi Kürschner

#264 Ford Escort (1976), 2000ccm - Carlo & Verfürth

#264 Ford Escort (1976), 2000ccm - Carlo & Verfürth

Volkswagen KäFER KOMT NIET VOOR IN REGISTRATIE

#248 Ferrari 458 Evo (2015), 4500ccm - Ernst Fitze

#21 Jaguar GMG (1950), 2483ccm - Wilfried & Elke Krings

#24 Riley Spezial (1937), 1488ccm - Stefan & Melanie Schillinger

#49 BMW 328 (1936), 1971ccm - Luca & Michael Schröder qua nummer verwisseld met een Frazer-Nash zoals #41 Frazer-Nash LeMans (1952), 1971ccm en al dan niet een replica...

#47 MG L1-Special (1933), 1087ccm - Joachim & Renate Lütticken

#37 Jowett Ulster (1937), 2598ccm - Max Hartmann

#48 Wolseley Hornet Special (1933), 1600ccm - Hanspeter Gschwend / Christina Bayer

#40 BMW Formel 2 Paul Greifzu Rennwagen (1950), 1998ccm - Uwe Oltmanns / Sylvia Rode

#49 BMW 328 (1936), 1971ccm - Luca & Michael Schröder maar eerder een Frazer-Nash zoals #41 Frazer-Nash LeMans (1952), 1971ccm en al dan niet een replica...

#52 Bugatti 37 / 35B (1927), 2300ccm - Daniel Sonderegger

#35 Bugatti Typ 51 (1939), 2300ccm - Julia Prestel / Raphael Bayer

#36 Lagonda Rapier (1935), 1600ccm - Karl Schober | #27 MG TA - Sports (1937), 1080ccm - Miro & Marion Geiger resp. voor en achter

#34 Triumph TR2 le mans (1954), 1991ccm - Simon Scrivener

#53 Jaguar XK 120 C (1952), 3400ccm - Max Hartmann / Isabell Tausend

#280 PRC WPR70 BMW V8 (2019), 3999ccm - Marco Fink

Scooter, niet in officiële resultaten-lijst

Vespa Scooter, niet in officiële resultaten-lijst

#98 Yamaha SR500 (1979), 500ccm - Tobias Buschkönig

#99 Yamaha SR500 (1979), 500ccm - Patrick Buschkönig

#87 Norton Inter Racing (1938), 500ccm - Klaus Maier

#129 Haller Moto Guzzi Replika Kneeler Gespann (1976), 750ccm - Alexander Hentschel / Jan Spillner

#124 Haller BMW Kneeler BMW R100 (1974), 980ccm - Willi Linder / Alexandra Linder

#123 BMW Rolf Steinhausen Gespann (1979), 1100ccm - Rudi Utzinger / Paul Groten

#237 NSU TT (1970), 1300ccm - Leopold & Korbinian Gast

#235 AC Shelby Cobra MK III (1964), 4700ccm - Ingo & Timo Wellenhöfer

#250 BMW 2002 (1973), 2000ccm - Hans Motzkau

#240 BMW M1 (1980), 3400ccm - Hannes Steim / Meike Ehret

#244 Matra Djet 5 (1966), 1255ccm - Hansulrich Häubi

#259 Ford Mustang Terlingua Racing Team (1967), 4948ccm - Peter Margelisch

#256 FIAT ABARTH 1000 TC CORSA Gruppe 2 (1967), 982ccm - Klaus & Jutta Kleber

#38 Triumph Gloria (1936), 2000ccm - Georg Hanfstängl

#37 Jowett Ulster (1937), 2598ccm - Max Hartmann

#44 Wolseley Hornet Special (1934), 1680ccm - Thomas Trapp

#35 Bugatti Typ 51 (1939), 2300ccm - Julia Prestel / Raphael Bayer

#264 Ford Escort (1976), 2000ccm - Carlo & Suze Verfürth

#144 Triumph TR 6 (1973), 2400ccm - Thomas & Silvia Sonnentag

#138 Triumph GT6 (1971), 2500ccm - Lukas Bürner / Stephanie Haller

Geregistreerd als #157 Osca MT 4 (1956), 1600ccm - Susanne Hanfstängl, maar in werkelijkheid een MG

#183 Ford Escort 1300 GT (1972), 1300ccm - Franz-Josef & Gabriela Serafin

#188 Alfa Romeo GTA/m (1970), 2000ccm - Rochus & Laurenz Kraus

bottom of page