top of page
#52 Bugatti 37 / 35B (1927), 2300ccm - Daniel Sonderegger | Jochpass Oldtimer Memorial Bad Hindelang, Allgäu (D) Het Jochpass Rennen bestaat uit een berg-regulariteitsproef met 6 tot 8 ritten verdeeld over 2 dagen. De route is 5,49 km lang, telt 105 bochten en overbrugt 300 meter hoogte. Het evenement vond dit jaar voor de 24e keer plaats en geniet steeds meer populariteit onder liefhebbers van oldtimers. Foto's: 48 galerie 5 / 12 Impressie: Jörn Friederich & Henk J. Brouwer | #40 BMW Formel 2 Paul Greifzu Rennwagen (1950), 1998ccm - Uwe Oltmanns / Sylvia Rode |
---|---|---|
#37 Jowett Ulster (1937), 2598ccm - Max Hartmann | #34 Triumph TR2 le mans (1954), 1991ccm - Simon Scrivener | #133 Lancia Fulvia (Montecarlo) (1973), 1300ccm - Heinz & Heinz Riedele |
#46 Wolseley Hornet Special (1935), 1604ccm - Andreas & Gudrun Villbrandt | een foutieve nummering: #49 BMW 328 (1936), 1971ccm - Luca & Michael Schröder, of moet dit zijn #41 Frazer-Nash LeMans Replica (1952), 1971ccm - Michael & Luca Schröder, want dat is het nummer van deze beauty... | #44 Wolseley Hornet Special (1934), 1680ccm - Thomas Trapp |
#159 Ferrari F40 (1989), 2936ccm - Horst Kespohl / Silke Paul | #172 BMC Cooper S Race Gr. 5 K (1968), 1400ccm - Hans Ruf / Gundi Ruf-Held (BMC British Motor Corporation Ltd.) | #196 Audi DTM V8 (1991), 3600ccm - Rudolf & Gisa Omischl |
#203 Porsche 356 SC (1964), 1600ccm - Markus & Frank Attig | #204 Opel Ascona A (1972), 2000ccm - Christian & Kathrin König | Scooters, niet geregistreerd... |
#244 Matra Djet 5 (1966), 1255ccm - Hansulrich Häubi | CloseUp van rijder, genietend van zijn sigaartje... | #52 Bugatti 37 / 35B (1927), 2300ccm - Daniel Sonderegger |
#46 Wolseley Hornet Special (1935), 1604ccm - Andreas & Gudrun Villbrandt | #33 Fiat 514 S (1929), 1438ccm - Ralf & Doris Ibele | CloseUp rijder... |
#259 Ford Mustang Terlingua Racing Team (1967), 4948ccm - Peter Margelisch | #265 BMW 1802 (1972), 1996ccm - Florian & Martina Baldauf | #270 Jaguar XK 120 FHC (1958), 3800ccm - Stefan Fraund / Ulla Engel-Fraund |
#134 Alfa Romeo Duetto Spider (1970), 1750ccm - Christina Bayer / Sabine Prestel | #146 A. S. A. 300 S Automovil Salerno Argentina (1968), 2964ccm - Thomas Kern | #151 BMW 2002 Ti (1974), 2000ccm - Richard & Felix Elender |
#138 Triumph GT6 (1971), 2500ccm - Lukas Bürner / Stephanie Haller | Registratie als #157 Osca MT 4 (1956), 1600ccm - Susanne Hanfstängl - het blijkt in werkelijkheid een MG | #149 Triumph Dolomite Sprint (1976), 2000ccm - Thomas & Heike Biastoch |
#161 Porsche 914 / 6 GT (1970), 1977ccm - Hans Jürgen & Manuela Ernzer | #185 Chevrolet Chevelle SS (1970), 7443ccm - Yannic Schmidt / Sinéad OHara | #31 Rover P2 14 HP (1939), 1901ccm - Marc Graner / Martin Staib |
#52 Bugatti 37 / 35B (1927), 2300ccm - Daniel Sonderegger | #40 BMW Formel 2 Paul Greifzu Rennwagen (1950), 1998ccm - Uwe Oltmanns / Sylvia Rode | #40 BMW Formel 2 Paul Greifzu Rennwagen (1950), 1998ccm - Uwe Oltmanns / Sylvia Rode |
#37 Jowett Ulster (1937), 2598ccm - Max Hartmann | #35 Bugatti Typ 51 (1939), 2300ccm - Julia Prestel / Raphael Bayer | Rechts: #38 Triumph Gloria (1936), 2000ccm - Georg Hanfstängl | links: een foutieve nummering: #49 BMW 328 (1936), 1971ccm - Luca & Michael Schröder, of moet dit zijn #41 Frazer-Nash LeMans Replica (1952), 1971ccm - Michael & Luca Schröder, want dat is het nummer van deze beauty... |
#36 Lagonda Rapier (1935), 1600ccm - Karl Schober | #44 Wolseley Hornet Special (1934), 1680ccm - Thomas Trapp | #160 BMW 2002 Ti Gruppe 2 (1968), 1998ccm - Martin Hüsgen / Jocelyne Martin |
#171 Opel Rekord C (1970), 1700ccm - Jens Paulo | #197 Porsche 911 (1975), 3200ccm - Rupert Kerscher / Patricia Buchholz | #206 Ford GT 40 (1978), 4900ccm - Eckhart Kern |
#209 Jaguar D-Type (1967), 3400ccm - Harald Mäser (Mäser Betriebs- und Beteiligungs GmbH) | #209 Jaguar D-Type (1967), 3400ccm - Harald Mäser (Mäser Betriebs- und Beteiligungs GmbH) | #213 Austin Healy BJ 8 (1966), 2900ccm - Volker & Louisa Birker |
#214 Porsche 911SC RS Rothmans (1981), 3200ccm - Ernst & Verena Richter |
bottom of page