top of page
/ zoute grand prix - knokke-heist (b) - atmosphere -
#3 Bugatti Type 37 (1927) - Zinck Nielsen / Petersen | AUDI R8 LMS (Blancpain GT Series) 90° V10 DOHC - 4 valves per cylinder Race power approx: 365-412kW* Max torque approx: 500 Nm Displacement: 5200 ccm Power/Weight ratio: 2,5 kg / Hp Fuel Tank Capacity: 120L Transmission: Rear wheel drive - Sequential 6-speed gearbox with shift paddles | Audi R8 op display - Zeedijk Knokke |
---|---|---|
Maserati on Display met links de Ghibli en rechts de Quatroporte | Alfa Romeo 4C op display | #204 Bentley MK VI Special (1949) - Gheysens / Gheysens |
#165 Bentley S1 (1954) - De Backer / Strubbe | #194 VW Apal GT (1960) - Maes / Cnudde #75 Austin Healey Sebring Sprite (1958) - Binnemans / Rogghe | MdLaren 570S |
#9 Lagonda LG 45 (1936) - Cryns / Dehandschutter | McLaren 720S | #192 Mercedes 190 SL (1955) - Van Den Weghe / Buschmann #12 BMW 327 (1938) - Deschamps / Thomas |
Mercedes AMG V8 Biturbo Cabriolet | Mercedes AMG GT3 | Mercedes AMG GT3 |
#10 Bugatti T57 Stelvio Gangloff (1936) - De Clerck / Santens | #21 Fiat Zagato (1950) - Sabbe / Sabbe | #153 Maserati 3500GT VIGNALE SPIDER (1961) - De Pauw / Amari |
#1 Bugatti T35 Grand Prix de Lyon (1924) - Feltes / Feltes | Lifestyle shop... | Lexus RCF GT3 op display |
Nieuwe stellage t.b.v. de afname van de technische keuring zuidelijk deel Zeedijk. Fel verlicht met een onduidelijk doel dan gewoon opvallend...! | #186 Mercedes 300 SLS O'Shea (1958) - Jochen Mass / Sommers | #162 Siata Daina Gran Sport (1952) - Goethals / Galle - enige Siata in het deelnemersveld uitkomend in de groep Baladeurs en hier nog ongenummerd... |
#2 Bugatti 35 (1925) - Lodomez / Garot | #2 Bugatti 35 (1925) - Lodomez / Garot | #204 Bentley MK VI Special (1949) - Gheysens / Gheysens #158 Bentley S2 (1962) - Gheysens / Vandoorne |
#17 Bentley Racer 3/8 (1948) - Meeus / Floren | BMW Alpina B6 GT3 | BMW Alpina B6 GT3 |
Audi R8 Quattro | Automobiles Villard De eerste 4pk Villard werd gebouwd in 1923. Het leek een laatkomer te zijn van de rage Cyclecar die volgde op de eerste Wereldoorlog met slechts drie wielen waarvan 1 aan de voorzijde. Deze droeg zorg voor aandrijving en de stuurinrichting. De wielbasis bedraagt 1850 mm (72.8 inch) en de driecilinder motor heeft een inhoud van 345cc. Dit exemplaar is ogenschijnlijk geregistreerd in Nederland als scoot/brommobiel... | Automobiles Villard |
Automobiles Villard | Automobiles Villard - Houten details | Automobiles Villard |
Automobiles Villard De eerste 4pk Villard werd gebouwd in 1923. Het leek een laatkomer te zijn van de rage Cyclecar die volgde op de eerste Wereldoorlog met slechts drie wielen waarvan 1 aan de voorzijde. Deze droeg zorg voor aandrijving en de stuurinrichting. De wielbasis bedraagt 1850 mm (72.8 inch) en de driecilinder motor heeft een inhoud van 345cc. Dit exemplaar is ogenschijnlijk geregistreerd in Nederland als scoot/brommobiel... | Automobiles Villard | McLaren 570S op display aan de Kustlaan |
Ferrari | #39 Apal Coupe (1955) - Van Remoortel / Gijbels | #10 Bugatti T57 Stelvio Gangloff (1936) - De Clerck / Santens |
Rolls Royce Wraith op display aan de Kustlaan | Alfa Romeo | Bugatti T23 (1923) - deelnemer Mille Miglia 2015 - Oreste Giusfredi/Massimo Matturi. Zij eindigde op de 10de plaats ! |
Overzicht Kustlaand op zondag 8 oktober rond de klok van half één... |
bottom of page