top of page
/ ennstal classic - klassieker rally gröbming (a) - 8 -
#171 Ferrari 275 GTB2 N.A.R.T Spider Conv. (1966) - 280pk, 3282ccm | Hans-Jürgen Benze/Franzisca Benze (D) | Ennstal Classic (A) Nummers #171 t/m #189 In voorgaande jaren was de verschijning van een Tatra T600/602 met 2ltr motor, 70pk uit 1949 bijzonder. Sir Stirling Moss reed met zijn vrouw Lady Susie Moss karakteristieke Mercedes-Benz Prototype 300 SL Gullwing Panamericana uit 1952. Prachtige Ferrari's en Maserati's gaven acte de présence... Wel eens een Lamborghini een berg horen op komen brullen... Mwoahhh...!! | #171 Ferrari 275 GTB2 N.A.R.T Spider Conv. (1966) - 280pk, 3282ccm | Hans-Jürgen Benze/Franzisca Benze (D) |
---|---|---|
#172 Ford Mustang (1966) - 200pk, 4689ccm | Manfred Nagel/Axel Klodt (D) | #172 Ford Mustang (1966) - 200pk, 4689ccm | Manfred Nagel/Axel Klodt (D) | #173 Ford Mustang Fastback Coupé (1966) - 224pk, 4700ccm | Helmut-Dieter Kus/Wolf Dirnbacher (A) |
#174 Porsche 911 S (1967) - 270pk, 2700ccm | Michael Koel/Nico Koel (NL) Volgens het programmaboekje staan Nico en Michael Koel voor de 17de keer aan de start van de Ennstal Classic. Zij zijn onze vrienden uit Holland, die dit jaar ook al deelnamen aan de extreem zware Planai Classic. Hier behaalden zij met hun Alfa Giulia Super de tweede plaats behaalden. Het stuur wordt dit jaar bediend door zoon Michael, terwijl Nico zich heeft "teruggetrokken" in de rol van navigator... | #174 Porsche 911 S (1967) - 270pk, 2700ccm | Michael Koel/Nico Koel (NL) De vlienede Hollanders rijden in hun Porsche 911 S 2.7Ltr uit 1967, die 270pk meebrengt. En dat ze daar profijt van hebben moge duidelijk zijn. De pk's, stuurmanskunst en navigatie vakmanschap bracht hun dit jaar de vijfde plaats. Een hele prestatie tussen alle profs uit het Oostenrijkse... Volgende jaar top twee... of toch eindigen als eerste...!? | #174 Porsche 911 S (1967) - 270pk, 2700ccm | Michael Koel/Nico Koel (NL) |
#174 Porsche 911 S (1967) - 270pk, 2700ccm | Michael Koel/Nico Koel (NL) | #174 Porsche 911 S (1967) - 270pk, 2700ccm | Michael Koel/Nico Koel (NL) | #175 Austin Mini Cooper S (1967) - 75pk, 1275ccm | Christian Nell/Rene Nell (A) |
#175 Austin Mini Cooper S (1967) - 75pk, 1275ccm | Christian Nell/Rene Nell (A) | #175 Austin Mini Cooper S (1967) - 75pk, 1275ccm | Christian Nell/Rene Nell (A) | #176 Jaguar E Type (1967) - 265pk, 4325ccm | Kristina Heckl-Wallner/Roland Staudinger (A) #210 Alfa Romeo 1750 GT Veloce (1970) - 132pk, 1778ccm | Rudi Stohl/Rolf Schmidt (A) |
#177 Jaguar E-Type S1 (1967) - 267pk, 4235ccm | Günther Hegenbart/Thomas Frik (A) | #178 Alfa Romeo Giulia Sprint GT Veloce (1967) - 109pk, 1570ccm | Stephan Knobloch/Paul Hassler (A) | #178 Alfa Romeo Giulia Sprint GT Veloce (1967) - 109pk, 1570ccm | Stephan Knobloch/Paul Hassler (A) |
#178 Alfa Romeo Giulia Sprint GT Veloce (1967) - 109pk, 1570ccm | Stephan Knobloch/Paul Hassler (A) | #178 Alfa Romeo Giulia Sprint GT Veloce (1967) - 109pk, 1570ccm | Stephan Knobloch/Paul Hassler (A) | #179 Alfa Romeo 1300 GT Junior (1967) - 110pk, 1290ccm | Herbert Temmel/Josef Michael Kalcher (A) |
#179 Alfa Romeo 1300 GT Junior (1967) - 110pk, 1290ccm | Herbert Temmel/Josef Michael Kalcher (A) | #179 Alfa Romeo 1300 GT Junior (1967) - 110pk, 1290ccm | Herbert Temmel/Josef Michael Kalcher (A) | #180 Alfa Romeo GTA 1300 Junior (1968) - 150pk, 1750ccm | Henk Koel/Bert Terlien (NL) |
#180 Alfa Romeo GTA 1300 Junior (1968) - 150pk, 1750ccm | Henk Koel/Bert Terlien (NL) | #180 Alfa Romeo GTA 1300 Junior (1968) - 150pk, 1750ccm | Henk Koel/Bert Terlien (NL) | #181 Jaguar E Type Series 1.5 (1968) - 265pk, 4235ccm | Marco Büchel/Michael Schmid (FL) |
#181 Jaguar E Type Series 1.5 (1968) - 265pk, 4235ccm | Marco Büchel/Michael Schmid (FL) | #181 Jaguar E Type Series 1.5 (1968) - 265pk, 4235ccm | Marco Büchel/Michael Schmid (FL) | #182 BMW 2002 Alpina (1968) - 160pk, 1990ccm | Karl Liebenwein/Stefanie Liebenwein (A) #183 Porsche 911 (1968) - 130pk, 1991ccm | Michael Tojner/Franz Tojner (A) |
#182 BMW 2002 Alpina (1968) - 160pk, 1990ccm | Karl Liebenwein/Stefanie Liebenwein (A) | #183 Porsche 911 (1968) - 130pk, 1991ccm | Michael Tojner/Franz Tojner (A) | #183 Porsche 911 (1968) - 130pk, 1991ccm | Michael Tojner/Franz Tojner (A) |
#184 Porsche 912 (1968) - 90pk, 1582ccm | Johannes Faber/Michael Seelmann (A) | #184 Porsche 912 (1968) - 90pk, 1582ccm | Johannes Faber/Michael Seelmann (A) | #184 Porsche 912 (1968) - 90pk, 1582ccm | Johannes Faber/Michael Seelmann (A) |
#185 Puch 650 TR (1968) - 27pk, 660ccm | Florian Gietl/Johannes Gietl (A) | #185 Puch 650 TR (1968) - 27pk, 660ccm | Florian Gietl/Johannes Gietl (A) | #185 Puch 650 TR (1968) - 27pk, 660ccm | Florian Gietl/Johannes Gietl (A) |
#185 Puch 650 TR (1968) - 27pk, 660ccm | Florian Gietl/Johannes Gietl (A) | #186 MG C Roadster (1968) - 147pk, 2912ccm | Harald Kilzer/Kyriaki Chrysopoulou (DE/GR) | #186 MG C Roadster (1968) - 147pk, 2912ccm | Harald Kilzer/Kyriaki Chrysopoulou (DE/GR) |
#186 MG C Roadster (1968) - 147pk, 2912ccm | Harald Kilzer/Kyriaki Chrysopoulou (DE/GR) | #187 Triumph TR 250 (1968) - 150pk, 2500ccm | Peter Pimeshofer/Ulla van Staden (AT/NL) | #187 Triumph TR 250 (1968) - 150pk, 2500ccm | Peter Pimeshofer/Ulla van Staden (AT/NL) |
#187 Triumph TR 250 (1968) - 150pk, 2500ccm | Peter Pimeshofer/Ulla van Staden (AT/NL) | #188 Porsche 911S (1968) - 160pk, 1991ccm | Anatol Siegel/Julia Siegel (A) | #188 Porsche 911S (1968) - 160pk, 1991ccm | Anatol Siegel/Julia Siegel (A) |
#188 Porsche 911S (1968) - 160pk, 1991ccm | Anatol Siegel/Julia Siegel (A) | #189 Volvo 122 S B20 (1968) - 100pk, 1990ccm | Harald Pokieser/Doris Haring (A) | #189 Volvo 122 S B20 (1968) - 100pk, 1990ccm | Harald Pokieser/Doris Haring (A) |
bottom of page