top of page
/ inter classics - expo brussel (b) - 1 / 8 -
Ford Crestline Skyliner (1954) Zeer bijzondere Skyliner in uitmuntende gerestaureerde (Zwiserland) conditie. Het was de Topversie in het Crestline gamma van Ford. Zij werd slechts gedurende 1 jaar geproduceerd en was voorzien van een V8. Bijzondere opvallende auto die altijd veel bekijks trekt ! | 5de editie Inter Classics - Expo Brussel (B) Gehouden van 15 t/m 17 november - dit jaar voor de vijfde keer op rij - heeft de Inter Classics te Brussel zijn bestaansrecht, naast Maastricht meer dan bewezen. Met een mooi thema van designers en 100 jaar Bentley hebben zij ook de 5de editie meer dan eer aan gedaan. Dit, naast een interessant en veelzijdig programma. Daarnaast werden er een behoorlijk aantal klassiekers tentoon gesteld. Impressie: Henk J. Brouwer & Tjalle Beumer Foto's: 41 | Ford Crestline Skyliner (1954) Zeer bijzondere Skyliner in uitmuntende gerestaureerde (Zwiserland) conditie. Het was de Topversie in het Crestline gamma van Ford. Zij werd slechts gedurende 1 jaar geproduceerd en was voorzien van een V8. Bijzondere opvallende auto die altijd veel bekijks trekt ! |
---|---|---|
Gilena International Motor Books, een begrip voor iedere beursbezoeker en boeken liefhebber... | Ford GT40 Gelscoe FIA (1965) Gebouwd door Gelscoe Motorsport. FIA HTP en race klaar. De GT40 word gezien als een van de succesvolste racers in de geschiedenis, waarvan de 4 opeenvolgende Le Mans overwinningen getuigen. | Ford GT40 Gelscoe FIA (1965) Gebouwd door Gelscoe Motorsport. FIA HTP en race klaar. De GT40 word gezien als een van de succesvolste racers in de geschiedenis, waarvan de 4 opeenvolgende Le Mans overwinningen getuigen. |
BMW M5 (1989) | Porsche 911 Convertible | NSU SUPERMAX 250 (1956) Op de achtergrond een ISO servicewagen |
Nissan GT-R Nismo GT3 | Aston Martin DB2/4 MK I (1955) | 1988-90 Peerless GTP Corvette Lola-Chassised IMSA/Group C Racing Coupe Laatste van de 7 gebrouwde exemplaren met V8 motor. Le Mans geschiedenis in 1990. V8, 10Ltr 900pk !! |
1988-90 Peerless GTP Corvette Lola-Chassised IMSA/Group C Racing Coupe Laatste van de 7 gebrouwde exemplaren met V8 motor. Le Mans geschiedenis in 1990. V8, 10Ltr 900pk !! | Bugatti in wording... | Bugatti in wording... |
Bugatti in wording... | Bugatti in wording... | Bugatti in wordning... Motorblok inmiddels geplaatst... een gigantisch project. |
Bugatti in wording... | Bugatti in wording... | Lotus Elan S4 (1968) - 1558 STR 4 DOHC Door de echte liefhebbers beschouwd als de auto die men móet bezitten of ooit gehad móet hebben...! |
Rolls Royce | Rolls Royce | Bentley 4,5 Litre (1928) - Freestone & Webb |
Bentley 3 litre (1929) | Bentley 3 litre (1929) | Bentley block |
Alfa Romeo Freccia d'Oro 6C 2500 Sport (1950) | Bentley 6,5 litre - voettreden... | Bentley 6,5 litre - dashboard interieur |
Bentley... | Borden op de voorgrond, elders van alles en nog wat... Mag natuurlijk niet ontbreken! | Bentley 3,0 litre (1924) |
Bentley 3,0 litre (1924) | Hier gaat het om de Supercharger Rotors, ontworpen en gebouwd door HCS. Magnesium Carter reparatie voor, na en klaar om gelast te worden. | Bentley 6,5 litre |
Talbot AV 105S (1933) Mille Miglia 2019 - Francis Heyse & Yves de Vynck (B) | Bentley 6,5 litre | AC 16/80 "Competition Sports" - short chassis (1938) |
Aston Martin MKII Le Mans (1934) | Talbot AV 105S (1933) Mille Miglia 2019 - Francis Heyse & Yves de Vynck (B) |
bottom of page