top of page
/ rétromobile - paris expo porte de versailles (f) - 4 / 5 -
Ferrari Italia GT (2011) | Rétromobile - Paris Expo Porte de Versailles - galerie 4 / 5 Impressie van Frank de Veer in 5 galeries met een kleine 170 foto's. | Delaga D6 #-l Grand Prix (1946) |
---|---|---|
Delaga D6 3-L Grand Prix (1946) | La Neuf Moteur 750cc (1904) | panhard levassor (1899) |
panhard levassor (1899) - voorgrond Moto Ninon (1922) - 150cc | Moto Ninon (1922) - 150cc | Achtergrond: De Dion Bouton 4½hp vis-à-vis Voiturette - Registration no. OG 5996 Chassis no. 372 Engine no. 4185 (1901) Rechts voor Moto de Ninon (1922) |
De Dion Bouton 4½hp vis-à-vis Voiturette - Registration no. OG 5996 Chassis no. 372 Engine no. 4185 (1901) De voorbank kan ook 180 graden gedraaid worden gemonteerd... | De Dion Bouton 4½hp vis-à-vis Voiturette - Registration no. OG 5996 Chassis no. 372 Engine no. 4185 (1901) | Stanguellini Formula Junior (1959) |
Stanguellini Formula Junior (1959) | Aston Martin DB2/4 MK III (1954) | Maserati Touring Sciadipersia Cabriolet (1958) |
Maserati Touring (1958) | Interieur Maserati Touring (1958) | BMW 507 Cabriolet (1956) Niet meer dan 252 exemplaren zijn er van de BMW 507 gemaakt. Het hadden er veel meer kunnen zijn als de oorspronkelijke vraagprijs niet zo hoog was geweest. Aan het tekentalent van wijlen Albrecht Graf von Goertz lag het namelijk niet. Schitterend is de 507. Nu, zo'n 60 jaar later, vindt men dat nog steeds. Alleen ligt de stukprijs heden zowaar nog hoger. |
BMW 328 Roadster (1938) | Alfa Romeo 1900 CSS Touring (1954) | Alfa Romeo 1900 CSS Touring (1954) |
Lancia Stratos HF Stradale (1974) | Siata Daina Sport (1952) | Siata Daina Sport (1952) |
Fait 8V "Ottovù" (1952) | ASA 1000 GT (1965) | Amilcar Riley (1932) |
Amilcar Riley (1932) | Nardi Danese 6C 2500 No. 1 (1947) Speciaal gebouwd ovoor competitie in de Mille Miglia van 1948 en 1949 en de Targa Florio races. Met een lichtgewich "space-frame" en powered by Alfa Romeo een kanon ! | Amilcar Riley (1932) |
Amilcar Riley (1932) | Lancia | Aston Martin |
Aston Martin |
bottom of page