top of page

/ interclassics - classic car show mecc - maastricht

-   3 /  8  - 

Volgende
Vorige
Overzicht InterClassics

VW Bril Zwitter (1953) 1189ccm 24,5pk

2023 Interclassics Classic Car Show - Mecc Maastricht Foto's: 48 - galerie 3/8 Impressie: Henk J. Brouwer, Tjalle Beumer, Mark Beumer

VW Kever Ovaal met Vouwdeur (1961) - 1200ccm 30pk VW Kever Ovaal met Vouwdeur (1956) - 1200ccm 30pk VW Kever Dickholmer Ovaal met Vouwdeur (1963) - 1200ccm 30pk

VW Kever Dickholmer Ovaal met Vouwdeur (1963) - 1200ccm 30pk VW Kever Ovaal met Vouwdeur (1956) - 1200ccm 30pk VW Kever Ovaal met Vouwdeur (1961) - 1200ccm 30pk

VW Kever Ovaal met Vouwdeur (1956) - 1200ccm 30pk VW Kever Ovaal met Vouwdeur (1954) - 1200ccm 30pk

VW Kever Ovaal met Vouwdeur (1963) - 1200ccm 34pk

Red Bull Racing RB16B (2021)

Lotus 87 in John Player Special kleuren (1981) - werd in 1981 bestuurd door wereldkampioen Nigel Mansell. Lotus wendde zich destijds tot ruimtevaarttechnologie toen bleek dat het chassis van de voorloper (Lotus 81) niet stijf genoeg én te zwaar was. Zo heeft Lotus als een van de eerste F1-teams het chassis uit koolstofvezel (carbon) opgetrokken.

Lotus 87 in John Player Special kleuren (1981) - werd in 1981 bestuurd door wereldkampioen Nigel Mansell. Lotus wendde zich destijds tot ruimtevaarttechnologie toen bleek dat het chassis van de voorloper (Lotus 81) niet stijf genoeg én te zwaar was. Zo heeft Lotus als een van de eerste F1-teams het chassis uit koolstofvezel (carbon) opgetrokken.

Lotus 87 in John Player Special kleuren (1981) - werd in 1981 bestuurd door wereldkampioen Nigel Mansell. Lotus wendde zich destijds tot ruimtevaarttechnologie toen bleek dat het chassis van de voorloper (Lotus 81) niet stijf genoeg én te zwaar was. Zo heeft Lotus als een van de eerste F1-teams het chassis uit koolstofvezel (carbon) opgetrokken.

Arrows BMW A8 (1985)

ATS BMW D6 (1983) - 1499ccm 4cyl. turbo, 750pk

ATS BMW D6 (1983) - 1499ccm 4cyl. turbo, 750pk

ATS BMW D6 (1983) - 1499ccm 4cyl. turbo, 750pk

Arrows-BMW A8 (1983) - 1499ccm 4 cyl. Turbo, 900pk !!

Arrows-BMW A8 (1983) - 1499ccm 4 cyl. Turbo, 900pk !!

March-Ford-Cosworth 711-02 (1971) - V8 2993ccm 450pk

March-Ford-Cosworth 711-02 (1971) - V8 2993ccm 450pk

March-Ford-Cosworth 711-02 (1971) - V8 2993ccm 450pk

March Ford 761 (1976) - 2993ccm V8 465pk

March Ford 761 (1976) - 2993ccm V8 465pk

March Ford 761 (1976) - 2993ccm V8 465pk

Porsche 911 "ST" (1969)

Porsche 911 "ST" (1969)

Porsche 911 "ST" (1969)

BMW E 30 320i (1988) - V6 2ltr 131pk

Porsche 911 3.2 Gulf Rally (1979) - 220PK

Bugatti T57 Atalante Bureautop (1936) - Deze auto, met chassisnummer #57428, is één van de vier Bugatti Atalante T57's die de fabriek uitrolde met de optie ‘Toit ouvrant’. Vroeg in haar bestaan, is deze auto omgebouwd en opengewerkt naar cabriolet vorm met vier zitplaatsen. Het was niet ongewoon om een carrosserie te veranderen naar smaak in die tijd. Daarna bracht de auto het grootste deel van haar leven door in Spanje als cabriolet.

Bugatti T57 Atalante Bureautop (1936) -

Bugatti T57 Atalante Bureautop (1936) -

Bugatti T37 (1928)

Bugatti T37 (1928)

Bugatti T37 (1928)

Bugatti T37 (1928)

Prachtige snuisterijen voor in een vitrine, museum waardig...

Prachtige snuisterijen voor in een vitrine, museum waardig...

Prachtige snuisterijen voor in een vitrine, museum waardig...

Prachtige snuisterijen voor in een vitrine, museum waardig...

Prachtige snuisterijen voor in een vitrine, museum waardig...

Prachtige snuisterijen voor in een vitrine, museum waardig...

Porsche 992 GT3 Touring (2022) - V6 3996ccm 510pk

Ferrari met indrukwekkende achterkant

Briggs Automotive BAC Mono (2020) - V4 2488ccm 137pk 0-100 2,8sec !!

Briggs Automotive BAC Mono (2020) - V4 2488ccm 137pk 0-100 2,8sec !!

Lotus Elite S2 Le Mans (1960) - 1 van de nog maar 10 bestaande Elites... De originele 1961 Le Mans Elite (EB1448) van Malle/Carnegie, die als eerste werd voorzien van de Costin neus en Flush voorruit. Jaren geraced door Hans Hugenholz (Ja..., die !!), Alexander van der Lof en Rogier Friend.

bottom of page